Viser 4 indlæg - 6 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #4658

    Hej Peter!
    god fornuftig løsning, nu ved jeg ikke hvornår du skal til syn med bilen. Men skift din gamle kontakt som sidder ud med en udluftningsskrue eller en kort ⅜ unf bolt med en kobberskive under således at du ikke bliver belæmret med spørgsmål om hvorfor der sidder en bremselyskontakt uden ledninger etc. nogle af disse synsfolk er ret nærtagende og er ikke ret meget for andres initiativ, mens andre er mere fornuftige og ser verdenen som den er, men nogle gange løber man bare ind i de først nævnte – og det skaber en del unødvendigt arbejde.
    Hilsen Hans-Jørgen Bach-Nielsen

    #4659
    Anonym
    Inaktiv

    Hej Hans-Jørgen

    Jeg lader ledningerne sidder på trykføleren og kobler den nye kontakt parallel henover. Så gør det ikke “ondt” i øjnene på synsmanden når bilen skal til syn.

    Mvh. Peter

    #4660
    Anonym
    Inaktiv

    Det var nemt at monterer bremseswitchen i pedalboksen ved hovedcylinderen. Vores 3’er er fra 1960, så den har aldrig haft monteret bolte til at trimme pedalernes udgangs position, men hullerne er der alligevel. Det passede derfor med at jeg blot borede hullet ud for bremsepedalen op til Ø12 mm og monterer switchen. Som det kan ses på billedet rammer switchen fint på pedal/hovedcylinderen sammenkobling, blot med lidt mindre jurstering af pedalboksen.

    TR hilsen
    Peter Bejerholm

    #4661
    Anonym
    Inaktiv

    Vi prøver lige at uploade billedet igen.

Viser 4 indlæg - 6 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.