Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #5377

    Hvis nogen ønsker en ny chassisramme – har jeg fået en i commision. Det er en varmgalvaniseret ramme der aldrig har været brugt – indkøbt (3 stk) i 1978 hvoraf 2 af dem blev varmgalvaniseret og den ene sidder på min bil. Den passer på TR4A, TR250, TR5 og TR6. Dette er et “one off” tilbud da der ikke findes andre og som kan ses i div. kataloger at der kun kan fås renoverede rammer på ombytningsbasis.
    Skriv på min mail bachnielsen9@gmail.com
    Kun seriøse henvendelser!!!
    Hilsen Hans-Jørgen

    #6361

    Hej alle!
    Allerførst min e-mail er følgende bachnielsen9@gmail.com – Den er tilslag for et rimeligt beløb – 50.000kr afhentet i København. Den er fabriksny og har aldrig kørt -den er varmgalvaniseret – til almindelig oplysning koster en renoveret chassisramme som indeholder en del brugte dele, det vil sige at din gamle ramme skal sendes til england eller der skal stilles et depositum på 777,60 £ plus prisen for den renoverede ramme som er 8710,09£
    Rammen jeg har hentede jeg i england i 1978 og det er en ud af tre – de to blev varmgalvaniceret den ene sidder på min bil og rammen som er tilslag har aldrig været ude at køre ej heller monteret på en bil. De nævnte priser er indhentet hos Revington.
    rammen kan fremvises efter reelt seriøst ønske og en uges varsel
    Den passer på TR4A/250/5/6 alle med IRS
    hilsen Hans Jørgen

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.