Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #5468

    Hej alle!
    I denne så kedelige tid må man jo finde på noget andet – hvilket jeg så har gjort sammen med Thom (vores instrument reparatør, Jens Sørensen TWR jens og hans søn Daniel
    Det handler om at der er en mængde mennesker der gerne vil have deres speedometer til at være et Kilometer speedometer i stedet for Miles speedometer det har vi i fællesskab løst 50 % – der kan fås nogle kinesiske overføringsting til at sætte på forsiden af speedometret – de koster ca 3-600 kr. til gengæld er de i en dårlig kvalitet og jeg har set en tre/fire stykker.
    Jens`s søn Daniel har et firma der “pakker” biler ind – han har lavet nogle (10 stk) i sort mat vinyl som er uv bestandig efter en org. skive – da han har haft sin grafiker til at “rense” udseendet er de rigtig flotte, desuden monterer han dem på skiven med det nye vinyl. Prisen er 200 kr.
    Men det kræver at speedometeret skille ad så det koster så ekstra da lejligheden kan benyttes til at få renset og evt repareret. Dette er Thom der gør dette, Det eneste jeg Evt gør at aflevere speedometeret til Thom man kan også sende det til ham, i kan ringe til mig om dette
    Det er kun skiven der forandres ikke tællere de vedbliver at være Miles men det er vel også godt nok.
    Hilsen Hans-Jørgen,Thom,Jens og Daniel

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.