Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #4982
    Anonym
    Inaktiv

    Jeg har lige skiftet alle fire styrekugler på vores TR3’er, da den skal til syn til foråret. Især den ene var slidt, da den ikke havde nogen smørenippel og derfor ikke kunne smøres.
    Mit problem er at jeg ikke kan få fedt i de to styrekugler som sidder nærmest hjulene og hvor smøreniplen sidder på ryggen af huset. De inderste med smøreniplen på siden af huset blev fyldt med fedt uden de store anstrengelse. Jeg har tjekket at smøreniplerne ikke sidder for dybt således fedtet ikke kan komme forbi kuglen.
    Er det nogen har gode ideer? Det vil være trælst at skrive til Moss og side deres produkter er defekte hvis der er noget jeg har overset.

    Mvh. Peter Bejerholm

    #4986
    Anonym
    Inaktiv

    Jeg havde besøg i garagen i grå af min nye nabo som er selvstændig mekaniker. Han kunne ikke komme med noget som jeg havde overset mht. påfyldning af fedt i de nye styrekuglerne. Han mente ikke der var andre muligheder end at få bestilt et par nye igen. Formodentlig passer kuglen alt for stramt i huset, således fedtet ikke kan passerer og komme ned i gummibælgen.
    Jeg skrev straks til Moss, hvor jeg har handlet stumperne og forklarede problemet. Allerede i dag vendte Moss tilbage. De skrev at de ikke tidligere havde hørt om problemet, men der er et par nye styrekugler på vej til mig UB. Fin service uanset om det er rigtigt at de ikke tidligere har hørt om problemet. Det lyder jo lidt mærkeligt at jeg i samme pakke skulle få to der ikke er i orden. Der må da være flere i samme produktionsbatch, som har det problem.
    Mvh. Peter Bejerholm

    #4987
    Anonym
    Inaktiv

    Jeg havde besøg i garagen i grå af min nye nabo som er selvstændig mekaniker. Han kunne ikke komme med noget som jeg havde overset mht. påfyldning af fedt i de nye styrekuglerne. Han mente ikke der var andre muligheder end at få bestilt et par nye igen. Formodentlig passer kuglen alt for stramt i huset, således fedtet ikke kan passerer og komme ned i gummibælgen.
    Jeg skrev straks til Moss, hvor jeg har handlet stumperne og forklarede problemet. Allerede i dag vendte Moss tilbage. De skrev at de ikke tidligere havde hørt om problemet, men der er et par nye styrekugler på vej til mig UB. Fin service uanset om det er rigtigt at de ikke tidligere har hørt om problemet. Det lyder jo lidt mærkeligt at jeg i samme pakke skulle få to der ikke er i orden. Der må da være flere i samme produktionsbatch, som har det problem.
    Mvh. Peter Bejerholm

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.