Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #5368
    Peter Jørgensen
    Keymaster

    Kære TR medlemmer
    Grundet Coronavirus og hele den situation verden befinder sig i, er vores mandagsmøder hos Hans-Jørgen indtil videre aflyst.
    Du hører nærmere, når vi får mere normale tilstande uden Corona.

    Mange TR hilsner
    Peter Jørgensen
    formand

    #5369

    Hej alle!
    Jeg bliver desværre nødt til indtil videre da jeg har nedsat immunforsvar og den del andre kroniske ting så jeg vil ikke se nogen indtil det er overstået MEN i er velkommen til at skrive på mail til mig og jeg svarer indenfor 24 timer eller i er også velkomne til at ringe MANDAGE fra 18-20
    Håber at vi snart ses igen
    Hilsen Hans-Jørgen

    #5381

    Hej Alle!
    Jeg genoptager den 13 juli mine månedlige mandagsmøder.Så alle er velkomne fra kl. 19 til 22. Men hvis du har de mindste symptomer på Covid19 skal du IKKE møde op.Hvis vejret tillader foretrækker jeg et udendørs møde der vil selvfølgelig være kaffe og småkager som vanligt som noget nyt er der også håndsprit. Jeg glæder mig til at se jer igen.
    med hilsen Hans-Jørgen

    Fra den 13 juli har jeg fået en ny Email som er bachnielsen9.gmail.com

    #5419

    Hej allesammen!
    Jeg må IGEN AFLYSE mine mandagsmøder den 9 november og den 14 december da risikoen er for stor – specielt når man som mig er i risikogruppen.
    Men jeg vil gerne åbne for muligheden til at have enkelt personlige aftalte møder hvor man kan overholde de af SSI givne regler.
    Så hvis der er ønske om et personligt møde med kun en person så ring eller send en sms så kan vi aftale det nærmere.
    Så vil jeg ønske alle en god jul og et godt nytår – det kan kun blive bedre.
    Med venlig hilsen
    Hans-Jørgen Bach-Nielsen
    Tlf 20629379
    mail: bachnielsen9@gmail.com

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.