Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #4827
    Per Lemb
    Deltager

    Er der nogen af jer der har prøvet at installere en elektronisk tænding fra 123ignision fra Holland. Umiddelbart så virker det som en god ide. Har snakket med en anden classic car entusiast der vil prøve det. Men hvad har i af erfaringer fra dette produkt? Umiddelbart så virker det dyrt, men hvis vores gamle motorer kører bedre på det, så skal de vel også have hvad de fortjener.

    #4828
    Per Haagensen
    Deltager

    Hej Per
    Jeg har også “elektronisk” tænding monteret på min TR 4, men det er kun platinerne der er udskiftet til en kontaktløs impulsgiver, vist nok fra Rimmer Bros. Men en 123IGNITION det lyder spændende, og en nem måde at optimere tændings systemet på.
    Med TR hilsen Per Haagensen.

    #4829
    Anonym
    Inaktiv

    Hej Per

    Jeg har en 123ignition i vores TR3A’er. Finn Thorden og jeg monterede den for ca. 5 år siden og den har fungeret upåklageligt. Den model jeg har, skal man demonterer fra motorblokken for at ændre tændingskurven på en lille omskifter. Det er lidt uhensigtmæssigt, så jeg skulle jeg købe i dag ville jeg vælge en af de modeller som kan jursters via USB stik eller Bluetooth.

    Mvh. Peter Bejerholm

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.