Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #369
    Peder Andersen
    Keymaster

    Jeg går med planer om at købe en Triumph TR6. Jeg har to drenge på 5 år, som jeg gerne vil have med ud at køre. Det er ikke noget problem at sætte et barnesæde eller en siddepude på forsædet og spænde den ene fast, men er det tilladt at konstruere et bagsæde – med godkendt barnesæde og sikkerhedsseler – så der kan sidde et barn her også? Det ser ud som om, der er plads til to mindre børn bag forsæderne, og jeg har også set TR6’ere i England med et lille bagsæde i (ved ikke om det er et standard man kan købe, eller de er håndlavede). Iflg. færdselsloven må der være det antal personer i bilen, som der er sikkerhedsseler til. Og børn under 135 cm skal sidde i godkendte stole eller siddepuder. Spørgsmålet er, om det er nok eller bilen skal være godkendt til 4 personer. Mit spørgsmål her er om nogle har erfaringer med at have børn på bagsædet i TR6, om I ved, om det er lovligt når blot der er sikkerhedsseler og godkendte stole?

    #371
    Peder Andersen
    Keymaster

    med godkendt barnesæde og sikkerhedsseler – så der kan sidde et barn her også? Det ser ud som om, der er plads til to mindre børn bag forsæderne, og jeg har også set TR6’ere i England med et lille bagsæde i (ved ikke om det er et standard man kan købe, eller de er håndlavede)

    #380
    Peder Andersen
    Keymaster

    Hej
    Min TR6 kommer fra Tyskland og har derfor blink- og positionslys integreret i samme lygte, men mine glas er helt gule så det duer jo ikke. Derfor vil jeg gerne købe 2 opdelte glas i hvid og gul hvis der er nogen som ligger inde med dem eller ved hvor man kan købe dem. Mit telefonnr. 43 52 94 34/22 73 46 97

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.